Αρχείο Ιανουάριος 2018

1.Το σωστό φως είναι το παν! Πράγμα που σημαίνει ότι οι ιδανικές ώρες για selfies σε φυσικό περιβάλλον είναι ή νωρίς το πρωί ή το απόγευμα πριν σουρουπώσει. Το μεσημέρι το φως είναι πιο σκληρό. Απέφυγε να έχεις πίσω σου το δυνατό φως του ηλίου ή να είσαι σε σκοτεινά σημεία. Η καλύτερη λύση είναι το φυσικό φως της ημέρας. Αν μιλάμε για φωτογραφίες σε εσωτερικό χώρο με τεχνητό φως πρέπει να προσέξεις πως πέφτει πάνω σου από την πιο κοντινή σου λάμπα. Μην είναι κάθετο αλλά να κάνει σκιάσεις που θα δείχνουν πιο «μοιραία» την έκφρασή σου. 2.Βρες την «καλή» σου πλευρά! Προσπάθησε να βρείς πιο είναι το πιο κολακευτικό σου προφίλ, το αριστερό ή το δεξί, αρχίζοντας να παίρνεις πόζες  μπροστά σε ένα καθρέφτη. Εξάλλου οι δύο πλευρές του προσώπου μας δεν είναι πανομοιότυπες, άρα σίγουρα θα έχεις ένα προφίλ «πιο καλό» από το άλλο, αρκεί να το ανακαλύψεις. 3.Να τραβάς πάντα από τη σωστή γωνία! Και ποια είναι αυτή θα μου πεις; Aυτή που δείχνει τα χαρακτηριστικά σου πιο λεπτά (αν μιλάμε για μύτη και ζυγωματικά) και πιο μεγάλα (αν μιλάμε για μάτια και χείλια). Σημασία έχει ποιο θεωρείς ότι είναι το «δυνατό» και ποιο το πιο «αδύναμο […]

Πολλά ακούγονται για τα περιβόητα bachelors party,άλλοτε ευτράπελα και άλλοτε σοκαριστικά. Το σημαντικό είναι να μείνουν αξέχαστα για τον γαμπρό και τη νύφη, γιατί όπως και να το κάνουμε μια φορά παντρεύεται κανείς…Εδώ μπορείτε να μου πείτε όχι πάντα ,μπορεί και δυο και τρείς και χίλιες δεκατρείς αν είναι με πολιτικό γάμο. Ας μην τον εξετάσουμε αυτόν τον παράγοντα και ας πάμε στο προκείμενο. Ποιοι είναι υπεύθυνοι για την οργάνωση ενός bachelor party? Το έθιμο λέει πως οι κουμπάροι είναι εκείνοι που αναλαμβάνουν το κομμάτι της οργάνωσης. Πολλές φορές όμως μπορεί να είναι και οι καλύτεροι φίλοι του γαμπρού ή της νύφης ή ακόμα και τα αδέρφια τους. Έχω ακούσει βέβαια και περιπτώσεις που η νύφη ή ο γαμπρός είναι σούπερ οργανωτικοί άνθρωποι και θέλουν να έχουν την υψηλή επίβλεψη της οργάνωσης του bachelor ή  bachelorette όπως λέγεται για τις γυναίκες .Κάτι τέτοιο δεν με βρίσκει ιδιαίτερα  σύμφωνη προσωπικά καθώς θεωρώ πως το στοιχείο της έκπληξης είναι πολύ σημαντικό.   Ποιοι κανόνες πρέπει να τηρηθούν? Υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν σας για να πετύχει το bachelor και να τους μείνει αξέχαστο. Το πρώτο είναι να αξιολογήσετε τι θα άρεσε στο γαμπρό ή στη νύφη να κάνετε. […]

Πώς να μην σου θυμίσει παραμύθι αυτή η βάπτιση? Ένα κτήμα ονειρεμένο ,το κτήμα 48 στη λεωφόρο Αθηνών Σουνίου στην Ανάβυσσο με  ένα εκκλησάκι μέσα σαν ζωγραφιά και μια διακόσμηση με θέμα την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων. Σε αυτή τη βάπτιση συμμετείχα συναισθηματικά και πρακτικά καθώς οι γονείς του μωρού είναι φίλοι μου και με εμπιστεύτηκαν να τους οργανώσω τη διακόσμηση και οι νονοί της Αλίκης ήταν η αδερφή μου και ο γαμπρός μου. Φωτογράφοι ποιοι άλλοι? Οι καλύτεροι ,οι γονείς μου και η συνεργάτης μας, η Δέσποινα. Οπότε  δεν ξέρω κατά πόσο μπορώ να είμαι αντικειμενική, αλλά θα προσπαθήσω. Φτάσαμε εκεί αρκετά νωρίς το πρωί για να μην βρούμε κίνηση στη δρόμο και για να έχουμε  το χρόνο για να δημιουργήσουμε ένα σκηνικό παραμυθένιο για την βάπτιση του πιο όμορφου μωρού, της Αλίκης μας. Και νομίζω ότι το φέραμε εις πέρας επιτυχώς. Ευτυχώς είχαμε σύμμαχο και τον ήλιο καθώς τις τελευταίες τρείς μέρες είχε κακοκαιρία και ένα μικρό άγχος το είχα δεν σας κρύβω. Όμως όλα πήγαν κατ’ ευχήν και ούτε σύννεφο δεν φάνηκε. Σιγά σιγά άρχισαν να έρχονται οι συγγενείς και οι καλεσμένοι για να απολαύσουν ένα τοπίο μαγικό, με θέα τη θάλασσα και ένα μυστήριο γαλήνιο. […]

Εχτές είχαμε τη τιμή να φωτογραφίσουμε το μυστήριο βάπτισης του δεύτερου παιδιού του Γιάννη και της Έφης, της μικρής Κατερίνας σε ένα μέρος μαγικό. Η διαδρομή που ακολουθήσαμε ήταν ονειρική. Πηγαίνοντας για Σούνιο στα δεξιά μας ,κοντά στον οικισμό της Παλαιάς Φώκαιας στον όρμο Καταφυγή ,πάνω από την θάλασσα σε μια μικρή χερσόνησο στέκει ένα εκκλησάκι. Είναι η Παναγιά η Καταφυγιώτισσα. Το εκκλησάκι αυτό έχει μια φοβερή πρωτοτυπία καθώς είναι ζωγραφισμένο εσωτερικά με έντονα χρώματα κίτρινα, κόκκινα ,μπλέ από τον Δημήτρη Μυταρά και όχι από αγιογραφίες. Ο ίδιος ο ζωγράφος λέει χαρακτηριστικά για το έργο του : “Πιστεύω ότι εάν υπάρχει θεός βρίσκεται εκεί. Το εκκλησάκι αυτό είναι μια προσευχή που πάντα χρωστούσα. Όταν σταθείς εκεί θα αισθανθείς την επαφή του θεού καθώς φυσούν οι άνεμοι.” Το μυστήριο έγινε σε απογευματινό χρόνο έτσι όλοι οι φίλοι του ζευγαριού είχαν τη χαρά να απολαύσουν την εκπληκτική θέα μέχρι την δύση του ηλίου. Απολαύστε τους…

Δύο μέρες μετά το γάμο του Αργύρη και της Γεωργίας ,αποφασίσαμε να κάνουμε το next day τους στη Χαλκίδα ,από όπου έχει καταγωγή η νύφη μας και είχε μια ξεχωριστή σημασία για εκείνη το μέρος. Ακολουθήσαμε μια μεγάλη διαδρομή και ξεκινήσαμε τη φωτογράφιση μας, από που αλλού, από τη γέφυρα της Χαλκίδας. Στη συνέχεια βρήκαμε μια ωραία μαρίνα με ιστιοφόρα και κάναμε μια μικρή στάση εκεί για να πάμε έπειτα στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό των τρένων ,όπου υπήρχαν υπέροχα τοπία για φωτογράφιση καθώς οι τοίχοι ήταν πέτρινοι και ο σταθμός ήταν δίπλα στη θάλασσα. Εκεί σταθήκαμε ιδιαίτερα τυχεροί καθώς πετύχαμε έναν κύριο όπου μας άφησε να μπούμε στη βάρκα του και να βγάλουμε κάποιες ξεχωριστές πόζες. Βγάλαμε στη συνέχεια κάποιες φωτογραφίες πάνω από τη γέφυρα της Χαλκίδας και σε ένα παραθαλάσσιο καφέ το Mostar, για να κάνουμε και ένα μικρό διάλλειμα και χωρίς να χάσουμε πολύ χρόνο κατευθυνθήκαμε για το κάστρο ,από όπου μπορεί κανείς να δει την πόλη της Χαλκίδας από ψηλά. Έπειτα πήγαμε στην παραλία στον Ιππόκαμπο για να καταφέρουμε να πετύχουμε και τη δύση του ηλίου. Πραγματικά το τοπίο ήταν μαγικό. Το ζευγάρι χαλάρωσε ,ήπιε το παγωμένο καφεδάκι του, απόλαυσε την όμορφη θέα και έπαιξε στην […]

Ο Νίκος και η Αριστέα είναι μαζί όπως μας εξομολογήθηκαν τέσσερα χρόνια και αποφάσισαν να κάνουν το μεγάλο βήμα, να ανέβουν τα σκαλιά της εκκλησίας στις 23 Ιουνίου. Η γνωριμία τους έγινε μέσω κοινών γνωστών στην πλατεία Υμηττού και υπήρξε μια γλυκιά πολιορκία  πάνω από πέντε μήνες μέχρι να είναι μαζί. Αποφασίσαμε να κάνουμε μαζί μια ωραία απογευματινή βόλτα στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας  και να γνωριστούμε φωτογραφικά πριν το γάμο .Το υλικό θα το χρησιμοποιήσουμε για να δημιουργήσουμε ένα ιδιαίτερο βιβλίο ευχών. Πάρτε μια γεύση…. Επιμέλεια Κειμένου: Φωτεινού Εύα

Εχθές έκανα  μια οικογενειακή φωτογράφιση σε ένα αγαπημένο ζευγάρι τον Γιώργο και τη Σοφία λίγες μέρες, πριν τη βάφτιση της κορούλας τους της Αλίκης. Η φωτογράφιση έγινε στο σπίτι τους καθώς θεωρήσαμε ότι θα είναι ο φυσικός χώρος του παιδιού, με  αποτέλεσμα η μικρή Αλίκη δεν χρειάστηκε χρόνο προσαρμογής και πόζαρε από την αρχή με φοβερή άνεση για την ηλικία της.       Η άνεση του σπιτιού τους μας έδωσε τη δυνατότητα να ποζάρει όλη η οικογένεια με αυθορμητισμό και άνεση δημιουργώντας μια γλυκιά ατμόσφαιρα που αποτυπώνεται στις φωτογραφίες…φωτογραφίες που όσο περνούν τα χρόνια, τόσο πιο πολύ θα αυξάνεται η αξία τους, μιας και κλειδώνουν αξέχαστες στιγμές και ταξιδεύουν το μυαλό σε παλιές, ξέγνοιαστες αναμνήσεις .      Η φωτογράφιση διήρκησε πάνω από τρείς ώρες και αξιοποιήσαμε τις πιο όμορφες γωνίες του σπιτιού τους. Χρησιμοποιήσαμε μόνο φυσικό φωτισμό χωρίς φλάς αλλάζοντας μόνο τις φωτιστικές συνθήκες στις μηχανές μας. Κάναμε ολιγόλεπτα διαλλείματα για μια γουλιά καφέ ,για μια τζούρα τσιγάρο, για μια αλλαγή πάνας, μια αγκαλιά και κάπου στη μέση της διαδρομής γιατί πολύ απλά η Αλίκη μας πείνασε.      Νομίζω ότι το ευχαριστηθήκαμε όλοι μας καθώς τέτοιου είδους οικογενειακές φωτογραφίες αποτελούν ένα δείγμα του δεσίματος και της […]

Με αφορμή το φετινό τετραήμερο της Πρωτομαγίας επισκεφτήκαμε την όμορφη Μάνη τον τόπο καταγωγής του άνδρα μου. Το χωριό μας είναι τα Πάγκια πολύ κοντά στον Γερολιμένα. Ο Γερολιμένας είναι παραθαλάσσιος οικισμός του δήμου το νομού Λακωνίας με πληθυσμό κάτω από 100 μόνιμους κατοίκους. Η ονομασία του οικισμού πιθανότατα οφείλεται στην θεώρησή του ως ιερού λιμανιού Κατά το παρελθόν αναφερόταν στην τοπική διάλεκτο της Μάνης ως Λιμένας. Κοντά στο μικρό χωριό Φραγκούλια ή Φραγκουλιάνικα, στον δρόμο Αρεόπολης – Γερολιμένα, σε απόσταση περίπου 6 χλμ. από τα σπήλαια του Διρού, βρίσκεται η Μονή της Φανερωμένης, αφιερωμένη στη Θεοτόκο. Ιδρύθηκε στα τέλη του 11ου αιώνα, όπως μας πληροφορεί η κτητορική της επιγραφή, χαραγμένη στο αρχικό μαρμάρινο τέμπλο του καθολικού, μέλη του οποίου σώζονται στην αυλή της μονής. Ο ναός ανοικοδομήθηκε και διακοσμήθηκε τον 14ο αιώνα, όπως φαίνεται στη δεύτερη, γραπτή επιγραφή, που σώζεται στην αψίδα του ιερού.Τότε ο ναός αφιερώθηκε στην Παναγία Φανερωμένη, αφιέρωση που συνδέθηκε με τη θαυματουργή εικόνα της Παναγίας της Κυζίκου (Αρτάκη), η λατρεία της οποίας γνώρισε μεγάλη διάδοση στην εποχή των Παλαιολόγων.Η μονή σήμερα λειτουργεί ως γυναικεία και εορτάζει στις 15 Αυγούστου. Είναι αδύνατο να επισκεφτεί κανείς αυτά τα όμορφα και άγριας ομορφίας μέρη και να μην πάει να δεί το πανέμορφο Σπήλαιο Γλυφάδα […]

Η πόλη ιδρύθηκε το χειμώνα του 370πχ από τον Θηβαίο στρατηγό Επαμεινώνδα όταν νίκησε τους Σπαρτιάτες στη μάχη των Λεύκτρων και εισέβαλε στην Λακωνία. Ο καθηγητής Πέτρος Θέμελης ανέλαβε το 1986 την ανασκαφή και αναστήλωση των μνημείων της Αρχαίας Μεσσήνης. Ο επισκέπτης μαγεύεται  τόσο από το μέγεθος των ευρημάτων όσο και  από μια αίσθηση ότι όταν βρίσκεται εκεί ,είναι σαν να μεταφέρθηκε πίσω στο χρόνο και να γίνεται κομμάτι αυτή της ιστορίας. Η άνοιξη και η ανθισμένη γη έδωσε μια άλλη διάσταση στη βόλτα μας. Απολαύστε τις μαγικές εικόνες…. Επιμέλεια άρθρου: Φωτεινού Εύα

Σήμερα αποφάσισα να σας ταξιδέψω στις «μικρές Άλπεις» της Όμορφης Ρόδου ,τη γενέτειρα της μητέρας μου .Το οδοιπορικό ξεκινάει με μια υπέροχη διαδρομή μέσα στα πεύκα και στα κυπαρίσσια για να φτάσουμε στην περιοχή που οι ντόπιοι το ονομάζουν «το Φουντουκλί» στον  Προφήτη Ηλία. Βρισκόμαστε στο τρίτο ψηλότερο βουνό της Ρόδου, σε ύψος περίπου στα 800 μέτρα. Στις πλαγιές του είναι κτισμένα μικρά παραδοσιακά χωριά. Ανεβαίνοντας κανείς προς την κορυφή όπου και βρίσκεται το ομώνυμο μοναστήρι, συναντά και τα δύο κομψά ξενοδοχεία ΄΄Έλαφος΄΄ και ΄΄Ελαφίνα΄΄ με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, τα οποία χτίστηκαν από τους Ιταλούς το 1929. Το Elafos είναι ένα ξενοδοχείο αλπικού στιλ μέσα στο καταπράσινο δάσος του Προφήτη Ηλία που προσφέρει κομψά καταλύματα με θέα το βουνό και το Αιγαίο Πέλαγος. Στο Elafaki Tavern θα δοκιμάσετε παραδοσιακή τοπική κουζίνα που παρασκευάζεται στον ξυλόφουρνο.Δίπλα υπάρχει, δυστυχώς εγκαταλελειμμένη, η έπαυλη Ντε Βέκκι (1938) όπου προοριζόταν για θερινή κατοικία του Μουσολίνι σύμφωνα με πληροφορίες.   Σε 45 λεπτά μόνο από την πόλη της Ρόδου και προτείνεται για οικογενειακή βόλτα αλλά και εξόρμηση με 4Χ4 καθώς η γύρω περιοχή έχει πολύ ωραίες χωμάτινες διαδρομές. Η τοποθεσία αρέσει ιδιαίτερα σε ζευγάρια κυρίως κατά τους χειμερινούς μήνες όπου το τοπίο είναι συχνά χιονισμένο. Απολαύστε τις παρακάτω […]